kenape nak gaduh2??

bismiLLAHirrahmanirrahim...

in the name of GOD the Most Gracious, the Most Merciful

dengan nama TUHAN yang Maha Pengasih Maha Penyayang

tadi aku tgh msuk you tube..niatnye nk cari vidoe zikir mathurat..terjumpe plak satu video ni..

aku x tgk abes pon..tensi sket.sdey pn ad kecewa pn ad bile bace komen2 utk video tu.penim kepala..y islam, y bukan islam same je..mencaci satu same laen..sumenye sbb isu nk gune name allah..ALLAH bukannya pd name. x perlu la nak sumpah seranah. maki hamun hanya kerana isu ni. KeIMANAN pada ALLAH, TUHAN manusia yang satu tu lebih penting..xperlu la nak tuntut hak perkataan allah tu sape punye..ALLAH adalah TUHAN kita dan pencipta manusia. ALLAH..bukannye perkataan ALLAH..subhanallah...maha suci ALLAH dari sesuatu yang menyekutukannya..

ya ALLAH, ya TUHANku, TUHAN pencipta langit dan bumi..
RABBUL ALAMIN..
ya GHAFFAR
ya AZIZ

ampunkan aku andai ape y aku titipkan ini salah ya ALLAH..tenangkan hatiku ya ALLAH dari kekacauan dan sangka-sangka yang tidak baik

bantulah kami untuk mengenaliMU ya RAHMAN..untuk terus beriman padaMu..bukan pada perkataan ALLAH semata-mata..

Comments

Popular posts from this blog

Pahit bak hempedu..

Aku lebih Pengasih kepada hamba-hambaKu, daripada kasih sayang ibu terhadap anaknya

Ama Zilna